شبکه جهانی واشنگتن


|

خبر به نقل از مجله هنری رسانه ای پرشین براوو

شبكه جديد حرفه اي به نام WIN يا washington international network از پاييز امسال آغاز به كار خواهد كرد اين شبكه كه شبكه اي خبري خواهد بود افرادي از كادر گذشته صداي آمريكا نظير لونا شاد و احمدرضا بهارلو حضور خواهند داشت.اين شبكه ابتدا در آمريكا و كانادا و در مرحله بعد در ايران و اروپا روي ماهواره و همچنين از زمان افتتاح به صورت آنلاين روي سايت اين شبكه قابل دريافت خواهد بود.اين شبكه در اطلاعيه اي كه در سايت رسمي خود گذاشته اعلام كرده كه برنامه هاي اين شبكه خبري و تحليلي سياسي و اجتماعي با كادري حرفه اي خواهد بود كه پيوندي ميان ايرانيان سراسر دنيا و مردم داخل ايران به وجود خواهد آورد.همچنين خبرها به دو زبان انگليسي و فارسي ارائه ميشوند.

داغ.کام اولین وبسایت وب دو افغانستان


|

این نوشتار به سبب اهمیت آن از وبسایت یادداشتهایی از هرات نقل می شود.

http://www.daagh.com/templates/daagh/images/logo.png

شاید تا کنون به شبکه های اجتماعی اینترنت مانند دیگ ، بالاترین ، فیس بوک ، تویتر ، دنباله و غیره سر خورده باشید ، در این سایت ها هزاران کاربر وقایع روزانه ، نوشته ها ، اشعار و دیگر داشته های شان را لینک می دهند تا از این طریق دیگران را به سایت خود و یا خواندن لینک ها و خبر ها دعوت کنند ، پیشنهاد می کنم ابتدا سری به سایت بالاترین بزنید ، جاییکه حالا صدها کاربر فارسی زبان دارد و از آنجاییکه تعداد کاربرانش بسیار زیاد شدند و یک فضای جالب و دموکراتیک نیز در آنجا بوجود آمده دیگر ثبت نام در آن بشدت محدود شده است.

تقریبا حالا همه کسانیکه از جای جای اینترنت خبر و موضوعات مختلف درباره ایران می خواهند به بالاترین می آیند ، زیرا همه لینک ها در یک محل جابجا شده اند و بر اساس امتیازی که کاربران می دهند لینکها داغ و بعضی لینکها داغتر می شوندو راحتر در در معرض دید عموم قرار می گیرند.

از آنجاییکه افغانها به یک شبکه مستقل اجتماعی در اینترنت دسترسی نداشتند با تلاش دوست عزیزی به نام جمشید سلطانزاده شبکه اجتماعی داغ.کام http://www.daagh.com آغاز بکار کرده است ، هر چند هنوز مشکلات زیادی هم دارد ، اما او در حال حاضر شدیدا برای رفع مشکلات این سایت تلاش می کند.

دارنده گان سایت ها و وبلاگها ، علاقه مندان لینک گذاری و دوست یابی می توانند ، براحتی عضو این سایت شوند و لینک های مهم در مورد افغانستان را در این سایت بگذارند ، مزیت آن بیشتر این است :

۱ - دارنده گان وبلاگها و سایت ها می توانند مطالب شان را از این طریق در دسترس عموم قرار بدهند و دیگران برای خواندن به صفحه خودشان راهنمایی کنند.

۲- تقریبا هر کسی از این به بعد خبری بخواهد و مقاله ی خواسته باشد ، می تواند از اینجا به دیگر سایتها راهنمایی شود.

۳ - هزاران مقاله ، خبر و غیره روزانه از دید عموم خارج می شود ، بدین معنی که یک فرد نمی تواند همه سایت ها را در روز چک کند ، داغ . کام این امکان را برایش محیا می سازد تا مقالات و موضوعات مهم را از اینجا دسترسی پیدا کند.

۴ - مقالات ، اخبار و موضوعات مختلف ، از صفحه لینکهای خام توسط امتیازی که کاربران می دهند به صفحه لینکهای پخته انتقال می یابد ، لینک های پخته معمولا راحت تر در معرض دید سایرین قرار دارد.

۵ - داغ . کام در آینده نزدیک به شما کمک می کند که روزانه صدها بازدید کننده را برای سایت و یا وبلاگ تان داشته باشید ، در سایت های دیگ و بالاترین ، گاهی تعداد ارجاع شونده گان از این سایت ها به سایت و وبلاگ شخصی فرد لینک دهنده انقدر زیاد می شود که سایت دیگر تحمل اینقدر بازدید کننده را ندارد و پهنای باندش تمام می شود و در نتیجه سایت و یا وبلاگ لینک دهنده برای ساعاتی از کار می افتد.

پیشنهاد می کنم ، همین حالا عضو این سایت شود و دیگر دوستان تان را نیز برای عضویت دعوت کنید.


تلویزیون کهکشان


|

شبکه تلویزیونی جدیدی با نام کهکشان بر روی ماهواره hellas sat2 واقع در 39 درجه شرقی قابل دریافت شده است. طبق اطلاعات مندرج شده ای شبکه در وبسایتش، این تلویزیون در تلاش است تا برنامه هایی گزارشی مردمی ، هنری و ادبی را برای بینندگان ایرانی و فارسی زبان پخش کند. با وجودی که این شبکه اعلام کرده دریافت این شبکه با دیش های شصت سانتی میسر است اما به دلیل انتخاب ماهواره ای کم بیننده احتمالا بینندگان کمی خواهد داشت.

اطلاعات دریافت تلویزیون کهکشان

FR=11512Mhz
PL=Horizontal
SR=30000
FEC=7/8