اخبار پارازيتي



این مطلب عینا از مجله خبری هنری پرشین براوو و به سبب ف...... شدن این وبلاگ در ایران نقل می شود. کلیه مطالب نظر نویسنده است.

با چند خبر و آپديت در خدمت شما عزيزان هستم...

تلويزيون پارس توسط حكومت ايران زده شد.طبق اخبار رسيده به دليل تشديد امواج روي ترانسپوندر اين شبكه و ايجاد اختلال براي ديگر شبكه ها ي روي اين فركانس كمپاني ماهواره تلويزيون پارس را از فركانس خود حذف كرد.جالب اينكه ديشب پس از قطع شدن بي بي سي فارسي تقريبا 80% تلويزيونها و فركانسهاي هاتبرد و حدود 20%فركانسهاي ماهواره هاي ديگر مثل تركست و نايلست دچار قطعي گرديدند و تا اين ساعت نيز كماكان بيشتر فركانسها روي هاتبرد قابل دريافت نميباشد.
از دوستان عزيز خواهشمندم در صورتي كه اين مشكل را دارند و يا بالعكس تمامي شبكه ها را دريافت مينمايند در قسمت نظرات اعلام كنند.
در اين بين در ادامه مشكلات پيش آمده در داخل كشور و شهادت چند تن از هموطنانمان به دست نيروهاي امنيتي (كه جا دارد همين جا به ملت رنج كشيده ايران تسليت عرض نماييم)شبكه هاي پي ام سي..و تلويزيون me برنامه هاي خود را قطع و براي همدردي با هموطنان با آرم عزا روي اير رفتند.همچنين تلويزيون تي وي پرشيا پخش برنامه هاي عادي خود را قطع كرده و به پخش موزيك ويديوهاي ملي ميهني و سنگين روي آورده است.
به هرحال بيشتر شبكه هاي حتي غير سياسي نيز به سوي مردم آمده و به اطلاع رساني در مورد حوادث پيش آمده در داخل كشور ميپردازند.
در ضمن هم اكنون از منبعي خبر رسيد كه شبكه آي پي ان به مديريت مهران نيز به دليل صحبتهاي وي در مورد انتخابات اخير به وسيله امواج مزاحم زده شد.

UpDate: تلويزيون فارسي bbc اعلام كرد در صورت مشكل در دريافت فركانس اين شبكه به وسيله راديوي موج كوتاه همزمان ميتوانيد برنامه هاي در حال پخش از تلويزيون فارسي را بشنويد.

uPdATE2:متاسفانه فركانس جديد بي بي سي فارسي روي تله استار12 هم دچار پارازيت شده و قابل دريافت نيست.